وکیوم خشک اسپارمکس

وکیوم خشک اسپارمکس تولید شرکت تایوانی Sparmax که عمدتا محصولاتی در زمینه وکیوم خشک، کمپرسور باد و مکنده های سبک با کیفیت و سبک را تولید می نماید .

اسپارمکس یکی از برترین تولید کننده های وکیوم خشک می باشد که محصولاتی بسیار با کیفیت و با دوام را برای صنایع مختلف علی الخصوص صنایع تولیدات دارویی عرضه می نماید .

وکیوم خشک اسپارمکس

خصوصیات و ویژگی های وکیوم خشک اسپارمکس

پمپ وکیوم خشک Sparmax  به دلیل استفاده از قطعات و موارد اولیه با کیفیت و نوع وکیوم خشک که فاقد آلودگی و هر گونه مایعات اضافی برای خنک سازی می باشد، بازار مصرف فراوانی دارد .

  • فاقد آلودگی و تصفیه خروجی

تمامی مدل های وکیوم خشک Sparmax  در خروجی دارای یک فیلتر تصفیه می باشند که خروجی وکیوم را کاملا پاک و تمیز ارائه می نماید .

علاوه بر اینکه در وکیوم های خشک به دلیل عدم استفاده از روغن، مواد وکیوم شده هیچ گونه آلودگی ندارند، اما اسپارمکس برای اطمینان بیشتر در خروجی وکیوم از فیلتر استفاده نموده است .

همچنین این فیلتر پاک کننده در خروجی وکیوم باعث شده تا به دلیل تصفیه ، هیچ کونه ضایعات و مواد جامد بلا استفاده که برای محیط زیست نامناسب می باشد، وجود نداشته باشد .

به همین دلیل محصولات پمپ وکیوم خشک  Sparmax در زمره محصولات سازگار با محیط زیست و بسیار پاک قرار گرفته است .

  • بدنه آلومینیومی با کیفیت

بدنه وکیوم های تولیدی اسپارمکس با آلیاژی از جنس آلومینیوم سبک ساخته شده اند و داری وزنی بسیار سبک و ظاهری شکیل و زیبا می باشند .

پمپ وکیوم اسپارمکس

همچنین مقاومت فریم محصولات اسپارمکس در برابر رطوبت و پوسیدگی بسیار بالا به دلیل استفاده از این آلیاژ در بدنه می باشد .

  • موتور سایلنت و بدون لرزش

الکتروموتور استفاده شده در پمپ وکیوم خشک اسپارمکس از نوع القایی تکفاز و بسیار کم مصرف از رنج 0.12 تا 0.16 کیلووات می باشد .

این الکتروموتور ها به دلیل استفاده از سیم پیچ تمام مسی دارای کیفیت و دوام بالا و همچنین شدت جریان عبوری بسیار کم و  در نتیجه بسیار کم مصرف می باشد .

برای کاهش و به حداقل رساندن صدای کارکرد الکتروموتور، از بلبرینگ های با کیفیت SKF از نوع Pre Lubricated بدون نیاز به روغنکاری استفاده شده است .

  • وزن پایین و پرتابل

همانگونه که اشاره شده پوسته الکتروموتور و محفظه و سیلندر وکیوم از آلومینیوم سبک انتخاب شده است که باعث کاهش وزن این محصولات شده است .

در مدل های پمپ وکیوم خشک اسپارمکس وزن تقریبی آن ها از 3.5 تا 5 کیلوگرم می باشد که کاملا قابل حمل و اصطلاحا پرتابل می باشند .

  • میزان وکیوم نهایی

میزان وکیوم نهایی پمپ وکیوم خشک اسپارمکس از650 میلیمتر جیوه در مدل های مختلف می باشد که برای کاربری های مورد نظر، عددی بسیار مناسب می باشد .

همچنین میزان مکش هوا یا Air Flow  وکیوم Sparmax  بان بر مدل و قدرت های مورد نظر بین 20 تا 50 LPM طراحی و تعیین گردیده است .

  • اقلام همراه

به همراه تمامی محصولات وکیوم خشک اسپارمکس ، یک فیلتر خروجی برای تصفیه و پاک سازی خروجی و یک گیج نشان دهنده میزان وکیوم ارائه شده است .

  • سهولت نسب و راه اندازی

نصب و راه اندازی پمپ اسپارمکس خشک، به تخصص خاصی نیاز نداشته و صرفا با اتصال وروی به محفظه مورد نظر و اتصال سیم برق به شبکه برق تکفاز وکیوم راه اندازی می شود .

همچنین برای سهولت و افزایش ایمنی سیستم، یک کلید برق  ساده و ایمن بر روی بدنه وکیوم تعبیه شده است که روشن و خاموش کردن پمپ را آسان نموده است.

مصارف و کارایی ها

همانگونه که اشاره شده از محصولات پمپ وکیوم خشک اسپارمکس برای کاربری های سبک خانگی و به خصوص پزشکی و دارو سازی به دلیل عدم وجود آلودگی استفاده می شود .

همچنین در آرایشگاه های زیبایی برای مصارف مورد نظر و عدم آسیب به پوست بدن کارایی و کاربری فراوانی دارد و از همه مهمتر صدای بسیار پایین وکیوم ، باعث افزایش سطح کاربری آن شده است .

فروشگاه توان پمپ، وارد کننده و توزیع کننده انواع پمپ وکیوم خشک اسپارمکس در سراسر ایران .

برای مشاهده مشخصات و ویژگی های وکیوم های خشک Sparmax به صفحه محصولات مراجعه فرمایید

همچنین برای اطلاع از مشخصات و خرید محصولات اسپارمکس با شماره تلفن 33951365 تماس حاصل فرمایید

نمونه محصول پمپ وکیوم خشک اسپارمکس تایوان موجود در فروشگاه توان پمپ