فروشگاه توان پمپ

فروشگاه توان پمپ

فروشگاه توان پمپ، مجموعه تخصصی عرضه و فروش انواع پمپ آب در سیستمهای آبرسانی، فاضلاب، صنعتی، کشاورزی و … را بر عهده دارد.

با اضافه شدن مجموعه فروش پمپ به گروه توان صنعت، تامین تخصصی تمامی نیاز‌های مرتبط مشتریان در این گروه نیز با تمامی قوا انجام خواهد گردید.

واردات مستقیم و قیمت تضمینی

مجموعه توان پمپ دسترسی گستره ای به بازارهای جهانی دارد و به همین دلیل قیمت تمام شده محصولات و پمپ های ارائه شده کاملا رقابتی و تضمینی است.

این مجموعه در تمامی شهرستان ها مشتریانی خاص دارد و دلیل آن اطمینان و ارئه خدمات کاملا رایگان مشاوره ای تخصصی می باشد.

در صورت عدم کفایت تخصص و تجربه پرسنل فروش، کارشناسان ما مستقیما و یا با واسطه شما را به مجربین صنعت ارتباط می دهند تا محصولی کاملا مرتبط با نیاز شما ارائه شود.

پر واضح است بهترین و مجرب ترین کارشناسان خود مشتریان هستند و توان پمپ با اتکا  به این دانش و تجربه عمل انتقال دانش و تجربه را به خوبی انجام میدهد.

در تمامی زمینه هایی که پمپ فروخته ایم با مشتریان پل ارتباطی داریم و حفظ این ارتباط به یافتم مشتریان جدید، افزایش تجارب ما و ارائه خدمات بهتر منجر شده است.

حمل آسان  در کوتاهترین زمان

تمایم سفارشات پس از تایید حسابداری فروشگاه، در پایان روز به باربری ارسال و در زمان کمتر از 24 ساعت به تمامی نقاط ایران ارسال می شود.

همچنین در صورت نیاز به دسترسی خیلی سریع به کالاها و محصولات ما وجود داشته باشد، دقیقا بر اساس نظر و خواست شما محصولات از طریق تیپاکس و یا حمل هوایی در کمتر از یک روز در اخیار شما خواهد بود.

خدمات پس از فروش

فروش کالا و محصولات تنها اولین مرحله ارتباط ما با شماست و حفظ مشتریان گرامی از مهمترین اولویت های فروشگاه توان پمپ است.

به فضل خدا با یاری مدیریت و پرسنل فروشگاه، با مشتریان پس از فروش نیز خدمات ارائه میدهیم و تمامی سوالات و مشکلات مصرف کنندگان را تا حد توان برطرف مینماییم.

“فروشنده پمپ‌ آب، اما کاملا تخصصی و بر حسب تقاضا”

همواره در خرید و انتخاب الکتروپمپ، شناسایی نیاز مصرف کننده از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. این نحوه شناسایی کمک می‌کند تا مشتری با طیب خاطر و اطمینان از نحوه تطابق خرید و محصول لنتخابی با نیازهای واقعی، خریدی مطمئن داشته باشد.

پمپ آب خانگی و کشاورزی

فروشگاه توان پمپ با کادری متخصص و مجرب خدمات مشاوره‌ای رایگان ارائه می‌نماید و شما را در انتخاب محصول درست، راهنمایی می‌نماید.