پمپ وکیوم آزمایشگاهی

یکی از انواع وکیوم ها پمپ وکیوم آزمایشگاهی با کاربری در آزمایشگاه های علمی تحقیقاتی می باشد که نیاز به ایجاد خلاء وجود دارد.پمپ وکیوم آزمایشگاهی

در مصارف آزمایشگاهی شرایطی خاص به لحاظ دما، شرایط جوی، میزان اکسیژن و … مورد نیاز می باشد که وکیوم های آزمایشگاهی یکی از ابزار مورد نیاز می باشد.

برای ایجاد خلاء به صورت مصنوعی در محیط های آزمایشگاهی به دلیل عملیات خشک سازی، فیلترینگ و … به محیط های کاملا ایزوله و بسته نیز داریم.

برای ایجاد بستر چنین محیط های آزمایشگاهی نیاز به محیطی کاملا عاری از انواع و اقسام گاز ها، اکسیژن و با وجود اختلاف فشار خواهیم داشت.

دقیقا در همین نقطه است که برای ایجاد چنین بستری نیازمند یک پمپ وکیوم با مشخصات آزمایشگاهی خواهیم داشت.

اما پمپ وکیوم آزمایشگاهی نیز دارای انواع و اقسام مختلفی می باشد که بسته به نوع وکیوم های خشک، روغنی و یا رینگ مایع محصولات آزمایشگاهی نیز انواع و اقسامی دارند.

در انتخاب وکیوم آزمایشگاهی پارمتر های متنوع و مختلفی وجود دارند که تمامی آنها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

یکی از این عوامل توجه به این نکته می باشد که می بایست مشخصات وکیوم مورد نظر بالاتر از حد استاندارد متوسط باشد.

به این معنی که نوع وکیوم های معمولی و خلاء پایین برای مصارف آزمایشگاهی مناسب نیستند.

همچنین از اولویت های بالای وکیوم های آزمایشگاهی پایداری و یکپارچگی عملکرد وکیوم در حین کار می باشد که در خروجی عملکردی ثابت ارائه نماید.

همچنین طراحی کاربری های پمپ وکیوم روغنی در مصارف آزمایشگاهی ویژگی هایی خاص در بر خواهد داشت .

از جمله آن های می توان به وجود فیلتر در خروجی آن اشاره نمود که باعث می شود در دهانه خروجی وکیوم آلودگی وجود نداشته باشد.

به عنوان مثال در وکیوم تسمه ای اطلس با کاربری آزمایشگاهی فیلتر خروجی وکیوم به گونه ای عمل می کند که آلودگی در اگزوز وجود نداشته باشد.

اشاره کردیم که عملکرد یکسان و یکپارچه پمپ وکیوم در مسارف آزمایشگاهی از اولویت های اولیه و بسیار مهم می باشد.

برای تولیدات آزمایشگاهی معمولا محاسباتی دقیق و منظم صورت می گیرد که تطبیق فرایند تولید و تست های مورد نظر بر اساس شاخص های محاسباتی بسیار اهمیت دارد.

به همین دلیل در طول کارکرد پمپ وکیوم آزمایشگاهی در فرایند های آزمایشی تحت انجام، می بایست عملکردی کاملا یکسان در خروجی ارائه گردد.

هرگونه نوسان و خاط و یا افزایش و یا کاهش زمان ایجاد خلاء و جدا سازی گاز های نتایج آزمایش را تحت تاثیر قرار داده و از صحت آن می کاهد.

در مطالب بعدی به طور کامل در مورد انواع وکیوم های آزمایشگاهی توضیحات کاملی ارائه خواهیم نمود.

فروشگاه توان پمپ فروشنده انواع پمپ وکیوم خشک و روغنی با کاربری های خانگی صنعتی و آزمایشگاهی بر برند های معتبر چینی، کره ای و اروپایی اروجینال .

برای خرید و سفارش انواع وکیوم لطفا با شماره تلفن 33951365 تماس حاصل فرمایید