موتور پمپ آب

موتور پمپ آب از انواع پمپ آب برای تامین آب مورد نیاز در کاربری های کشاورزی و جهت مکش آب از چاه های زمین های زراعتی می باشد .

از این نوع پمپ آب برای زمانی که نیاز به مکش آب از حوضچه و یا مکش آب از چاه های نیمه عمیق وجود داشته باشد بهره گیری می کنیم.

موتور پمپ آب

از آب خروجی موتور پمپ آب کشاورزی به راحتی می توان برای نیاز های آبیاری قطره ای و بارانی و زمانی که فشار آب می بایست از فشار محیط بیشتر باشد استفاده کرد.

در مطالب قبلی در مورد پمپ های آب کشاورزی برای مکش از چاه های نیمه عمیق و عمیق تحت عنوان پمپ کفکش و پمپ شناور توضیحات لازم را ارائه نموده ایم.

اما کاربری پمپ آب کشاوری با موتور صرفا در کاربری های کشاورزی و مکش آب از حوضچه ها و برای پر کردن مخازن  و … می باشد .

موتور پمپ ها داری در دو نوع گازوئیلی یا دیزلی و نوع بنزینی در بازار در دسترس می باشند و قطر خروجی آن ها بر حسب نوع از 1 تا 4 اینچ می باشد.

پمپ بنزینی موتوری دارای ساختاری سبک و قابل حمل می باشد که به آسانی قابلیت جابجایی داشته و دارای کارکردی بالاتر به نسبت سایر مدل ها می باشد.

اما نوع دیگر موتور پمپ با سوخت گازوئیل راه اندازی شده و نوع موتور آن دیزلی می باشد که به دلیل مصرف پایین و قدرت بالا، دارای طرفداران فراوانی می باشد.

اما نوع دیگری نیز از موتور پمپها وجود دارد که بر اساس نوع مایعاتی که انتقال می دهند تفکیک می شوند تولید و به بازار عرضه شده اند.

نوع مایعات زلال و پاک ، آب های آلوده و لجن و مایعاتی دارای ناخالصی فراوان مجهز به پمپ هایی متفاوت می باشند که برای کاربری های خاص طراحی شده اند.

نوع پمپ

در موتور پمپ از پمپ های مدل گریز از مرکز که شبیه انواع الکتروپمپ خانگی و بر اساس همان تکنولوژی استفاده شده است.

در ابتدا سیال با ورود به دهانه ورودی پمپ به محوطه پروانه پمپ نزدیک شده و با محصور شدن در این محفظه و با چرخش پروانه انرژی سیال نیز افزیش می یابد.

با افزایش انرژی سیال، مایعات با فشار و قدرت بالایی از دهانه خروجی پمپ با توان ارتفاعی بالاتر خارج خواهند شد.

اجزاء موتور پمپ

مانند تمامی الکتروپمپ های موجود در بازار صنعت آب و فاضلاب، پمپ موتور نیز دارای دو بخش موتور محرک و پمپ می باشد.

در قسمت موتور که وظیفه تامین قدرت محرک را دارای می باشد ، نیروی مورد نیاز برای جرخش پروانه پمپ تامین شده و در دسترس قرار می گیرد.

اما پمپ مورد استفاده نیز که اشاره شد با تکنولوژی گریز از مرکز و دارای پروانه ای می باشد که وظیف افزایش انرژی جنبشی را بر عهده دارد.

جنس بدنه پمپ ها عمدتا از آلیاژ آلومینیوم می باشد که  دارای وزن پایین و بسیار مقاون در برابر پوسیدگی و خوردگی می باشند .

فروشگاه توان پمپ فروشنده انواع تجهیزات کشاورزی و خانگی و انواع پمپ آب پنتاکس ایرانی ، اروپایی و چینی با گرانتی و خدمات پس از فروش.

برای خرید و سفارش محصولات، لطفا با شماره تلفن 33951365 تماس حاصل فرمایید