وکیوم والو

پمپ وکیوم والو ساخت کارخانه چینی Value تولید کننده انواع وکیوم روغنی و های وکیوم می باشد .

شرکت چینی با داشتن بیش از 20 سال سابقه در تولید انواع وکیوم، سهم بازار عمده ای به خود اختصاص داده است .

تولیدات والو Value به دلیل کیفیت بالا و خاصیت قابل حمل و سبک بودن محصولات، محوبوبیت بالایی در بین محصولات صاحب نام دارد .

نوآوری در تولید و شناسایی دقیق نیاز های مصرف کنندگان باعث شده تا وکیوم Value با داشتن پیشرفت های روز، محصولاتی بی نظیر تولید نماید .پمپ وکیوم والو Value

تاریخچه پمپ وکیوم والو Value

 این شرکت در سال 1996 تاسیس گردیده و اولین نسل از محصولات خود را در سال 1997 با خروجی بیش از 1800 پمپ وکیوم روانه بازار نمود.

با توجه به دقت بالای تولید و استفاده از نیروی انسانی مجرب و تجهیزات و خط تولید پیشرفته، نیاز های بازار از این برند افزایش چشمگیری داشت .

به همین دلیل کمتر از دو سال بعد محصولات وکیوم روغنی Value موفق به اخد گواهینامه CCC از کشور چین شده و دومین نسل از وکیوم های خود را تولید نمود .

اما در کمتر از یکسال والو توانست اولین نسل وکیوم آب در گردش تولیدی خود را در سال 2000 به بازار داخلی چین عرضه نماید .

در سال 2001 در بازار تولیدات صنایع تهویه مطبوع، محصولات پمپ وکیوم والو Value توانست جایگاهی بروز و واقعی پیدا کند.

اما در مسیر رشد این شرکت چینی، در سال 2002 والو توانست گواهینامه ISO9001  را برای تولیدات برتر خود از شرکت های معتبر اروپایی اخذ نماید .

سیاستی های توسعه ای شرکت تولیدی صنعتی Value در سال 2004 با دستیابی به تولید بر اساس تکنولوژی نوین شکل تازه ای به خود گرفت .

در سال 2007 با دریافت تاییده TÜV Rheinland به یکی از برترین و پر تیراز ترین کارخانه های تولید و عرضه کننده وکیوم در سراسر جهان تبدیل شد .

همین پیشرفت باعث شد تا محصولات پمپ وکیوم Value در سال 2008 بالغ بر 250000 وکیوم رینگ مایع بالغ گردد و سهم عمده ای از بازار را به خود اختصاص دهد .

در سال 2011 والو تبدیل به یک شرکت بین المللی تکنولوژی نوین شده و توسط موسسه بین المللی R&D تایید و ثبت جهانی شد .

اخذ جایزه بین المللی نوآوری در سال 2013 و تایید مجدد به عنوان شرکت نوآور تولید کننده وکیوم روغنی صنعتی در کشور چین از موفقیت های والو بوده است .

در حال حاضر محصولات پمپ وکیوم روغنی والو Value به بیش از 80 کشور جهان صادر شده و مصرف کننده های فراوانی با توجه به تنوع محصولات تولیدی خود دارد .

شرکت تولیدی پمپ وکیوم Value والو موفق به اخذ گواهینامه های استاندارد از شرکت های معتبر اروپایی از جمله اتحادیه اروپا  CE شده است .

شرکت در نمایشگا ه های معتبر جهانی باعث شناسایی تولید کنندگان صنعتی با محصولات وکیوم  Value  و افزایش سهم بازار این برند چینی با کیفیت شده است .

امکانات شرکت وکیوم والو

  • سیستم انبار داری وسیع

شرکت تولید صنعتی Value با دارا بودن انبار های بزرگ و وسیع تولیدات با تیراژ بالای خود را برای ارسال به سراسر نقاط جهان آماده سازی می کند .

  • QC

تمامی محصولات پس از تولید توسط بخش کنترل کیفیت مورد تست و آزمایش دقیق قرار گرفته و به همین دلیل محصولات تولیدی این شرکت از نظر کیفیت کاملا تضمین شده  هستند .

  • مونـتاژ دقیق

در بخش مونتاژ خط تولید پمپ وکیوم والو Value ، تمامی محصولات با دقت و سرعت بالا نصب و اسمبل می گردند .

محصولات این شرکت در نمونه های وکیوم روغنی، خشک و آب در گردش در سراسر دنیا عرضه شده است .

نمونه های وکیوم روغنی والو Value  در ایران به دلیل وزن بسیار پایین و قابلیت حمل آسان بسیار فروش داشته است .

پمپ وکیوم Value والو روغنی در نمونه های تک و دو مرحله ای با ولتاژ تکفاز به دلیل صدای کم کارکرد و مصرف بسیار پایین، فروش بالایی دارند .

کلیه مشخصات و ویژگی های نمونه های وکیوم روغنی والو  value  در صفحه محصولات سایت قرار داده شده است .

توان پمپ نماینده رسمی فروش انواع پمپ وکیوم والو Value تک و دو Stage  در ایران

برای خرید و سفارش انواع پمپ وکیوم روغنی و خشک، لطفا با شماره تلفن 33951365 تماس حاصل فرمایید