راد پمپ

راد پمپ تولید کننده انواع پمپ ایرانی در انواع پمپ سانتریفیوژی یا خانگی، پمپ شناور و پمپ کف کش با کیفیت بالا ساخت ایران

شرکت ایرانی پمپ راد با دارا بودن سالها تجربه در زمینه تولید و عرضه انواع پمپ خانگی، صنعتی و کشاورزی، جایگاه ویژه ای در صنعت پمپ کشور دارد .

راد پمپ شناخت کامل بازار ایران و آشنایی با نیاز های روز صنایع ساختمانی و کشاورزی باعث شده تا محصولات تولیدی راد پمپ سهم بازاری خاص در بین محصولات موجود در بازار داشته باشد .

محصولات شرکت راد پمپ

صنایع تولیدی پمپ راد تولید کننده تخصصی انواع الکتروپمپ با تکنولوژی و مشخصات بالا در ایران می باشد که موفق به اخذ استاندارد های مرتبط نیز شده است .

بهره گیری از متخصصان خبره ایرانی و صنعتگران و همچنین اشراف کامل به بازار مصرف پمپ های خانگی باعث شده تا محصولات با کیفیت  پمپ رادخصوصیاتی بی نظیر در بازار ایران داشته باشد .

راد پمپ در زمینه تولید انواع الکتروپمپ سانتریفیوژی برای مصارف خانگی، انواع پمپ کف کش و همچنین پمپ شناور تولیدات ویژه ای عرضه نموده است .

انواع محصولات پمپ راد

  • مشخصات پمپ خانگی راد

یکی از محصولات خاص و جدید پمپ راد، پمپ سانتریفیوژی این شرکت می باشد که دارای تکنولوژی و ساختاری خاص در زمینه محصولات این گروه پمپ می باشد .

پمپ خانگی راد پمپ

برای محصولات پمپ بشقابی خانگی و جتی با کارکردی مشابه و برای افزایش فشار و هد پمپاژ پمپ خانگی سانترفیوژی، محصولاتی از قبیل پمپ های بشقابی دو پروانه به بازار عرضه شده است .

این محصولات به دلیل ابعاد بزرگتر، الکتروموتور سایز بالاتر و پروانه ای بزرگتر برای افزایش انرژی جنبشی سیال، صدای بیشتری تولید می کنند.

همچنین اصطحلاک و مصرف آنها به دلیل الکتروموتور سایز بالاتر، بیشتر و لرزش بالاتری نیز تولید می کنند .

اما راد پمپ با محصول خاص خود با بدنه ای استوانه ای شکل ، اقدام به تولید محصولی برای مصارف خانگی نموده است که برتری های خاصی دارد .

از جمله این برتری های می توان به مصرف بسیار پایین به دلیل استفاده از الکتروموتور با توان پایین تر نام برد اما این موتور توان عملیاتی بالایی به دلیل ساختار پمپ ایجاد نموده است .

پمپ سانتریفیوژی پمپ راد برای افزایش فشار پمپاژ و هد پمپ ، اقدام به افزایش تعداد پروانه های پمپ نموده است که ساختاری شبیه پمپ شناور دارد .

در پمپ های شناور نیز ساختار بر همین شکل استوار است و تفاوت آن در نحوه قرار گرفتن الکتروپمپ می باشد .

پمپ شناور برای مکش آب از چاه به صورت عمودی در راستای چاه قرار می گیرد در حالیکه پمپ راد خانگی به صورت افقی و بر روی زمین قرار می گیرد .

بنا بر مدل و قدرت پمپ، تعداد پروانه های استفاده شده در پمپ آب خانگی پمپ راد نیز متفاوت می باشد که باعث افزایش یا کاهش هد و دبی پمپ شده است .

اما برای بدنه پمپ بر خلاف سایر محصولات موجود در بازار، از بدنه یا فریم استیل ضد زنگ استفاده شده است که باعث افزایش دوام و سطح ایمنی پمپ گردیده است .

اما یکی از برترین ویژگی های پمپ سانتریفیوژی پمپ راد ، صدای کارکرد بسیار پایین آن به دلیل طراحی کاملا بسته پمپ می باشد .

این میزان صدای کم کارکرد به دلیل حذف پروانه خنک کننده از ساختار پمپ و استفاده از مایعات عبوری برای خنک سازی پمپ و عملا حذف صدای کارکرد و لرزش کمتر پمپ شده است .

به همین دلیل دمای کارکرد پمپ همانند پمپ شناور به حد قابل توجهی در سری پمپ سانتریفیوژی شرکت ایرانی راد پمپ کاهش داشته است .

دقیقا به دلیل همین ویژگی امکان استفاده از پمپ سانتریفیوژی راد در فضاهای کاملا بسته از قبیل زیر زمین ها و فضای موجود در دیوار ها فراهم گردیده است .

پمپ آب خانگی راد با مشخصات و ویژگی های  اشاره شده به دلیل استفادهاز استیل ضد زنگ برای پروانه و شافت، گزینه ای بسیار مناسب برای انتقال آب تمیز در مصارف خانگی می باشد .

  • پمپ کف کش رادکف کش راد پمپ

یکی از پر فروش ترین و شاید قدیمی ترین محصولات شرکت تولیدی پمپ راد ایرانی، پمپ کف کش تولیدی این شرکت می باشد که علاوه بر کیفیت بالا، دارای قیمت رقابتی در بازار ایران می باشد .

کف کش راد نیز با استفاده از پروانه های استیل ضد زنگ با مقاومت بسیار بالا دارای دوام و کارکردی طولانی مدت می باشد که بر قابلیت های آن افزوده است .

کفکش پمپ راد در انواع تک فاز و سه فاز در سایز هایی با دهانه  1.25، 2 و 3 اینچ تولید و به بازار عرضه شده است که در مصارف کشاورزی و خانگی مورد استفاده قرار می گیرد .

استفاده از بوشن های ضد سایش و بسیار با کیفیت در کنار بهره گیری از بلبرینگ های بسیار با دوام از نوع Pre-Lubricated باعث شده تا کارکردی طولانی در محصولات پمپ راد فراهم شود .

همچنین برای ایمنی بالاتر الکتروپمپ ، برای تولید فریم و پوسته از روش ریخته گری فشرده و برای شافت و پروانه های از آلیاژ های برتر از نوع استیل ضد زنگ استفاده شده است .

همچنین برای کف پمپ که محصول اصلی مکش و ورود مایعات می باشد و برای ایمنی بالاتر از توری استیل با کیفیت و با دوام بهره گیری شده است .

به همین دلیل کفکش پمپ راد در نیازی به نصب توری در محل ورودی پمپ نداشته و همچنین در صورت عبور سنگ ریزه ها تا قطری خاص بنا بر مدل پمپ را خواهد داشت .

برای تولید روتور و استاتور کفمش راد، از ورق های استیل دارای سیلیس و بسیار با کیفیت و مرغوب و برابر استاندارد های مرتبط موجود استفاده شده است.

استفاده از کف کش راد پمپ در مصارفی از قبیل باغات کشاورزیف استخر های خانگی ، ویلایی و استخر های پرورش ماهی کاملا مرسوم می باشد .

برای افزایش طول عمر پمپ کفکش راد ، تمامی مدل ها به صورت انتخابی دارای یک فلوتر نیز می باشند .

این فلوتر نقش مهمی در افزایش طول عمر و زمان استفاده از الکتروپمپ خواهد داشت و ضریب اطمینان آن را افزایش می دهد.

به این صورت که در صورت کاهش سطح آب و پایین تر قرار گرفتن سطح آب از پمپ، خشک کار کردن پمپ باعث آسیب جدی به آن خواهد شد .

به همین دلیل تجهیز به فلوتر از ادامه کارکرد پمپ کفکش در زمان کاهش سطح آب به طور خودکار جلوگیری خواهد نمود .

  • شناور های پمپ راد

    شناور راد پمپ

یکی دیگر از محصولات سبد تولیدی شرکت پمپ راد ، پمپ شناور تولیدی این شرکت برای مصارف صنعتی و کشاورزی و آبگیری از چاه های عمیق می باشد .

کف کش های پمپ راد برابر استاندارد های موجود محدودیت هایی در هد و ارتفاع و مکش از چاه های عمیق دارند که از این رو شناور های پمپ راد این نیاز را کاملا پوشش داده اند .

تنواع بسیار بالای پمپ شناور راد ایرانی به دلیل تولید در هر دو نوع تکفاز و سه فاز برای پوشش کاملا نیاز های مصرف کنندگان از مزایای رقابتی آن می باشد .

همچنین به دلیل استفاده از پروانه های متعدد فشار پمپاژ و یا هد شناور راد پمپ بسیار بالا می باشد که توانایی هد آن را در برخر مدل ها تا 100 متر افزایش داده است .

برای پوسته و شافت و پروانه شرکت پمپ راد از اتنلس استیل و چدن داکتیل که مقاومت و توان بالایی در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی دارند بهره برده است .

همچنین به دلیل ساختار طراحی بسیار پیشرفته شناور پمپ راد و استفاده از پروانه های با تعداد بالا، کنترل مصرف انرژی در حد بسیار بالایی شده است .

دقیقا به واسطه همین ویژگی میزان شدت جریان عبوری پمپ شناور راد در مقایسه با محصولات مشابه موجود در بازار بسیار پایین می باشد .

در کل محصولات تولید پمپ راد به دلیل استفاده از تکنولوژی برتر و بهره گیری از قطعات با کیفیت ، دارای برترین استاندارد های موجود در صنعت می باشند .

در کل تمامی برتری های اشاره شده، به دلیل تولید داخلی محصولات و استفاده از مزیت های رقابتی ایران، قیمت کاملا منطقی محصولات پمپ راد سهم بازار بالایی به خود اختصاص داده است .

قطعات با کیفیت

شرکت ایرانی راد سعی کرده تا با استفاده از برترین قطعات و متریال درجه 1، محصولات خود را به لحاظ کیفی ارتقاء دهد .

این میزان درجه کیفی بالا نه تنها عمر محصولات را افزایش داده بلکه باعث شده تا کارایی پمپ های این شرکت ایرانی نیز ارتقا یابد .

شدت جریان عبوری پایین در لحظه استارت، مصرف پایین، کنترل مصرف بهینه و حداقل آسیب به شبکه برق از این پمپ می باشد .

برای مشاهده و اطلاع از جزئیات و ویژگی های کامل محصولات پمپ راد در انواع سانتریفیوژی، کفکش و شناور، به صفحات و سر شاخه و محصولات مراجعه فرمایید .

توان پمپ نمایندگی فروش انواع محصولات شرکت ایرانی راد پمپ با کیفیت بالا و ارسال سریع به تمامی نقاط ایران .

برای خرید و دریافت مشاوره های فنی لطفا با واحد فروش توان پمپ به شماره 33951365 تماس حاصل فرمایید