فروش پمپ پنتاکس

فروشگاه توان پمپ فروش پمپ پنتاکس اصل ایتالیا در انواع و اقسام مدل ها با کاربری های خانگی، کشاورزی، کفکش، لجن کش و شناور را با ضمانت اصل کالا بر عهده دارد .فروش پمپ پنتاکس

امروزه ورود کالاهای تقلبی و کپی محصولات اصل به دلیل قیمت بالا و افزایش قیمت ها بازار سیاه بزرگی بوجود آورده .

مشتری و مصرف کننده در انتخاب به دلیل قیمت های بسیار متفاوت در انتخاب محصول مورد نیاز خود دچار تردید شده و  نهایتا از خرید خود اطمینان کامل ندارد .

دامنه تغییرات قیمت بعضا دارای حد بالا و حد پایینی بسیار متفاوت می باشد که انتخاب و تصمیم گیری بسیار سخت و غیر ممکن می نماید .

بسیاری از فروشگاه ها به عنوان نمایندگی فروش پمپ پنتاکس ایتالیایی تبلیغ می نمایند ولی متاسفاه محصولاتی غیر اصلی و با قیمت بالا به فروش می رسانند.

از طرفی مصرف کننده با دیدن نام معتبری همچون Pentax بر روی پمپ مورد نظر، و با قیمتی بالا، انتظار محصولای با دوام طولانی را دارد.

اما پس از مدتی کوتاهی استفاده، صدای کارکرد زیاد، لرزش، عدم آبرسانی بر اساس معیار های استاندارد و … مصرف کننده را دچار مشکل می نماید.

به همین دلیل با اندکی بررسی کارشناسی متوجه تقلبی بودن محصول شده اما بسیار دیر و بدون امکان جبران مالی صدمه وارد شده .

نحوه خرید محصولات اصلی

  • خرید از فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر

امروزه به کمک موتور های جستجوگر از جمله گوگل، براحتی می توان به نمایندگی شرکت پمپ آب پنتاکس در ایران و تلفن های آن دسترسی پیدا کرد .

با یک تماس تلفنی می توان نماینده های فروش برند پنتاکس را یافت و بدون صرف وقت و هزینه اضافی محصول اصل و اوریجینال را تهیه نمود .

  • عدم جستجوی بیش از حد بازار

جملاتی از قبیل کالای انباری قدیمی، واردات اصلی فروشگاه، گارانتی فروشگاهی ، رفع مشکلات با فروشگاه و … فقط برای بازار گرمی بوده و با قیمتی اندکی پایین تر مشتری را فقط به تردید وا می دارد.

به همین دلیل با یافتن نمایندگی اصلی و دریافت لیست نمایندگان فروش و جستجوی قیمت بین نمایندگان و یافتن نماینده با درصد تخفیف بالاتر، محصول اصلی با قیمت مناسب تهیه خواهد شد .

  • بررسی ظاهری پمپ

فروش پمپ پنتاکس با ظاهری مناسب و بسته بندی خاص در شکلی کاملا مناسب و با کیفیت انجام می شود .

برند پنتاکس بر روی پمپ بشقابی CM پنتاکس به صورت تراشکاری شده حک شده و چاپی نیست و براحتی قابل پاک شدن نمی باشد .

همچنین تراش و پرداخت پوسته پمپ آب پنتاکس در تمامی مدل ها کاملا صیغل و بسیار شکیل می باشد و وجود دانه های بدون پرداخت و ظاهر نا مناسب نشان از برند تقلبی دارد.

همچنین جنس جعبه ترمینال که کاملا در نمونه های تقلبی باکیفیتی پایین و محل ورودی کابل بسیار نا مناسب و بی کیفیت از نشانه های تقلبی بودن پمپ می باشد.

  • وزن پمپ

پوسته اکثر پمپ Pentax  در نمونه های اصلی از چدن بوده و سیم پیچ آن ها از مس با درجه خلوص بالا می باشد .

همین موارد باعث می شود تا وزن پمپ به دلیل استفاده از موارد اولیه با کیفیت وزنی بالا باشد که نمونه های تقلبی این ویژگی را ندارند.

استفاده از آلومینیوم به جای چدن، شافت های با تراش بی کیفیت از آلیاژ های سبک و بی کیفیت و سیم پیچ آلومینیومی باعث وزن پایین مجموعه پمپ خواهد شد .

به همین دلیل به راحتی می توان با صرفا بلند کردن پمپ در نمونه اصلی تفاوت وزن آن با نمونه های تقلبی را به راحتی حس کرد .

با توجه به تمامی موارد یاد شده، همچنین خرید و نمایندگی های فروش معتبر و با استعلام از دفتر نمایندگی برند پمپ پنتاکس ، مورد توصیه ما می باشد .

همچنین فروش پمپ پنتاکس با قیمت لیست نمایندگی به راحتی از طریق سایت و نمایندگی دفتر فروش قابل استعلام می باشد .

فروشگاه توان پمپ نمایندگی فروش الکتروپمپ ایتالیایی Pentax  اصل ایتالیا با ارائه خدمات مشاوره ای رایگان.

برای خرید و سفارش انواع پمپ پنتاکس در نمونه ها و مدل های مختلف، لطفا با شماره تلفن 33951365 تماس حاصل فرمایید